Haarlem Marketing lanceert vernieuwde propositie ‘Next stop: Haarlem’ voor zakelijke bezoekers

0

Haarlem Marketing kondigt met trots de lancering aan van haar vernieuwde propositie: ‘Next stop: Haarlem.’ Gericht op diverse behoeften van zakelijke reizigers, positioneert Haarlem zich als de ultieme bestemming voor alle soorten zakelijke evenementen en verblijven.

De zakelijke reismarkt is uitdagend, met verschillende doelgroepen die variëren in hun wensen en eisen. Of het nu gaat om een zzp’er die een hotel zoekt of een organisatie die een locatie nodig heeft voor een groot congres, Haarlem heeft alles te bieden wat nodig is. Van comfortabele accommodaties tot uitstekende parkeergelegenheid, en van unieke vergaderlocaties tot optimale bereikbaarheid. Dit alles wordt aangeboden in een sfeervolle omgeving vol met gezellige cafés en smaakvolle restaurants.

Het thema ‘Next stop’ is op meerdere manieren te interpreteren. Het voordeel hiervan is dat het voor verschillende doelgroepen en communicatieboodschappen kan worden ingezet. Zo gebruikt Haarlem Marketing het thema letterlijk als ‘de volgende halte’. Hiermee communiceert de organisatie dat Haarlem dichtbij is en je er zo bent. Dit is handig voor communicatie in de directe omgeving, zoals Amsterdam en Schiphol. Ook kan het worden gebruikt als ‘de volgende keer’.

Daarmee spoort Haarlem Marketing professionals aan om aan Haarlem te denken de volgende keer dat ze op zoek zijn naar een locatie voor een vergadering of een hotel.

Met ‘Next stop: Haarlem’ richt de stad zich op het versterken van haar positie als een topbestemming voor zakelijke reizigers. Diverse marketingactiviteiten, waaronder deelname op de vakbeurs EventSummit, zichtbaarheid in lokale mupi’s en een gerichte online campagne, ondersteunen om Haarlem te promoten als de ultieme zakelijke bestemming.

 

 

 

 

 

 



Ondersteun Haarlem updates met een kleine financiële bijdrage, maandelijks of éénmalig: