foodora start met nieuwe pick up mogelijkheid

0

Klanten kunnen maaltijd nu ook afhalen

Vanaf vandaag kunnen klanten van foodora ervoor kiezen om maaltijden van hun favoriete restaurants zelf af te halen. De nieuwe pick up mogelijkheid is te gebruiken via de foodora app en website. Dit maakt het mogelijk om bijvoorbeeld onderweg van werk naar huis een maaltijd op te pikken die normaal gesproken buiten het postcodegebied valt.

Klanten kunnen bij het bestellen een keuze maken tussen laten bezorgen of zelf afhalen. Wanneer er wordt gekozen voor de pick up mogelijkheid geeft de app een afhaal tijdstip en de route naar het restaurant aan. Een bijkomend voordeel is dat het minimum ordertarief en uiteraard de bezorgkosten komen te vervallen en men niet hoeft te wachten op de fietsbezorger.

Wij vinden het belangrijk om flexibel te zijn voor onze klanten. Daarom bieden wij hen vanaf vandaag ook de mogelijkheid aan om voor de pick up optie te kiezen in plaats van bezorging”, zegt Vincent Hosman, Country Manager foodora Nederland. “We willen onze service blijven optimaliseren. Zo hebben we eerder dit jaar real-time order tracking gelanceerd binnen onze app. Nu voegen we de pick up toe.

Over foodora
Bezorgservice foodora (met de kleine letter f) is in oktober 2014 gelanceerd in Duitsland en sinds mei 2015 in Amsterdam gevestigd. De on demand bezorgservice bezorgt favoriete gerechten van kwaliteitsrestaurants in inmiddels 10 landen en 50 verschillende steden. De gerechten zijn snel besteld via de Android- of iOS-app of via de website en staan binnen 30 minuten op tafel (of op schoot) dankzij de fietsende bezorgers. Bestellen kan iedere dag vanaf 09.00 tot 23.00 uur in Amsterdam, vanaf 11.00 uur in Utrecht, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam en vanaf 17.00 uur in Leiden en Haarlem. Kijk voor meer informatie op www.foodora.nl.

Advertentie