30-jarig OK Creative Agency schenkt Start-Up €30.000

0
Onze Kapel in Haarlem. Ingezonden foto OK Creative Agency.
Onze Kapel in Haarlem. Ingezonden foto OK Creative Agency.

Exact 30 jaar bouwt OK Creative Agency (Onze Kapel) aan sterke, onderscheidende en opvallende merken. Om dat te vieren geeft het bureau nu één Start-Up alle middelen om door te breken en echt op te vallen: met een communicatietraject met een totale waarde van €30.000. Start-Ups kunnen zich tot 30 december aanmelden voor de OK30K. Op 30 januari wordt bekendgemaakt welke Start-Up €30.000 aan communicatie wint.

Jury kiest meest veelbelovende Start-Up
OK schrijft een wedstrijd uit waarbij veelbelovende Start-Ups worden beoordeeld door een jury, bestaande uit Kel Koenen (hoofdredacteur MarketingTribune), Yvonne Prins (oprichter MAD MOJO en ex-Co-CEO UM Nederland), Marc Oosterhout (merkstrateeg bij Eastwood. The art of positioning en oprichter N=5), Frits Drijver (merkstrateeg en oprichter OK) en Pim Gerrits (wereldrecordhouder en Creative Director OK). Zij beoordelen de Start-Ups op de kracht van hun idee, impact, motivatie en toekomstvisie.

Slimste creative agency van Nederland
OK is een compact creative agency met 30 jaar historie, gevestigd in Onze Kapel in Haarlem. Het bureau ontwikkelt slimme merkstrategieën, (web-)design, concepten en geïntegreerde campagnes met grote impact. Het werkt voor merken als het Louwman Museum, de Museumkaart, verzekeraar Alpina, pensioenuitvoerder BeFrank en restaurantketen De Beren. Ook voor Start-Ups is OK een goede partner. Van huisstijl tot website. Van social content tot campagne. Van event tot activatie. Bij OK krijg je geen standaard advies, maar een volledig traject waarmee je verder komt.

Start-Ups kunnen zich aanmelden via okcreativeagency.nl
Op deze site staat ook meer informatie over deze wedstrijd.

 

 

 



Ondersteun Haarlem updates met een kleine financiële bijdrage, maandelijks of éénmalig: