Aanmelden, ophalen, repareren en bezorgen. Nooit meer de deur uit om je favoriete schoenen te laten repareren. In Haarlem kan het, want de Haarlemse schoenmaker Woestenburg breidt haar dienstverlening uit met een haal- en brengservice. Eenvoudig te regelen vanaf je mobiel.
Woestenburg ziet de wereld om zich heen veranderen. Ook online staan ontwikkelingen niet stil. Daarom heeft de meesterschoenmaker onlangs een omgeving ontwikkeld waarbij haar Haarlemse klanten vanuit huis een schoenreparatie kunnen aanmelden. De schoenen worden dan thuis opgehaald en na reparatie weer thuis afgeleverd, op een moment naar keuze. Wel de lusten, niet de lasten.
Gat in de markt
Eelco Mobron, van Woestenburg: ”Tijd is een kostbaar bezit geworden. We zijn tegenwoordig allemaal druk; druk met werk, gezin, hobby’s… Dat horen wij ook in onze winkel. Daar wilden wij wat mee doen. Vandaar dat we onze haal en breng reparatieservice ontwikkeld hebben. Hiermee besparen wij onze klanten tijd. Tijd die ze nu waardevoller kunnen invullen dan met het rijden naar en van onze winkel. Hoe leuk deze ook is en hoe leuk wij de gesprekken aan de balie ook vinden. Wij houden van ons ambacht en maken deze graag toegankelijk voor heel veel mensen. Daar hebben wij graag wat rondjes fietsen voor over!”