Nieuw winkelconcept “Kruidvat in de stad” opent deuren in Haarlem

0

Groot assortiment beauty-producten, verrassende acties en tussendoortjes voor onderweg

Vandaag is een nieuwe ‘Kruidvat in de Stad’-winkel geopend aan de Grote Houtstraat 38 in Haarlem. In de compleet vernieuwde stadswinkel vinden klanten een groter aanbod beautyproducten, tussendoortjes voor onderweg en een wekelijks wisselend aanbod verrassende acties. Zowel het assortiment als de inrichting van de winkel is afgestemd op de behoefte van het winkelend publiek. Kruidvat lanceerde dit nieuwe winkelconcept in november 2016 in Amsterdam.

Klanten vinden in de Kruidvat stadswinkel in Haarlem het vertrouwde assortiment dat zij van Kruidvat gewend zijn met extra veel aandacht voor beauty. Aan het assortiment zijn meer exclusieve make-up merken toegevoegd, waaronder ProArtist en I Heart make-up. Daarnaast is er in de winkel veel aandacht voor gezondheidsproducten.

Beautyproducten en tussendoortjes
Nicoline Derks, winkelmanager: ”Wij willen met onze winkel nog beter inspelen op de behoeften van onze klanten. In onze winkelstraat zijn klanten bijvoorbeeld meer georiënteerd op beautyproducten en modeaccessoires. Hier hebben we in onze stadswinkel dan ook meer ruimte voor gecreëerd. Ook bieden we in dit nieuwe winkelconcept tussendoortjes voor de lekkere trek en hebben we gekoelde dranken voor onderweg. Om extra gemak te bieden is er in de winkel gratis wifi.

Beauty trends
Klanten kunnen in de nieuwe winkel rekenen op het bekende voordeel in een eigentijds jasje. In de winkel hangen grote led-schermen en worden producten op een vernieuwende manier gepresenteerd. Zo wil Kruidvat klanten inspireren met de nieuwste trends op het gebied van beauty. Om klanten snel van dienst te kunnen zijn, hebben de kassa’s een opstelling die zorgt voor een optimale doorstroom.

De winkels zijn te vinden in populaire winkelstraten en zijn herkenbaar aan het “Kruidvat in de stad”-logo op de gevel.

Over Kruidvat
Kruidvat telt meer dan 1.140 winkels in Nederland, België en Frankrijk. De drogisterijketen is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.

Schrijf je in voor de dagelijkse nieuwsbrief van Haarlem updates:
Voer je e-mailadres in:


(Geleverd door FeedBurner)