Op vrijdag 16-12-2022 is de audiotrack Ze Heeft Me Betoverd gelanceerd, het nieuwste nummer van singersongwriter Raoul Michel. Hij heeft Ze Heeft Me Betoverd in opdracht van Haarlem Marketing gemaakt.
Het is een ode aan zijn geliefde Haarlem, de stad waar hij woont en werkt en waarmee hij zich verbonden voelt. Het nummer is te beluisteren via Spotify en via de speciale landingspagina visithaarlem.com.
“De 160.000 inwoners en vele fans van Haarlem hebben allemaal hun eigen band met de stad. Raoul is een van hen en heeft zijn liefde voor de stad op geheel eigen wijze weten te vangen. Dit maakt het nummer Ze Heeft Me Betoverd een perfect kerstcadeau. Voor Haarlemmers, van ons.”
Iedere Haarlemmer kent het gevoel. Een gevoel dat je overal kan overkomen. Na een avond stappen op de Grote Markt, op de fiets met een van je kinderen, aan je vaste tafeltje in jouw favoriete restaurant, op zaterdagochtend langs het sportveld en zelfs als je de vuilnis buiten zet, kan het gebeuren. Een moment van pure liefde voor de stad, het moment dat je weet: hier ben ik thuis, Haarlem is mijn stad. Ze Heeft Me Betoverd. Een ode aan Haarlem, vol liefde voor de stad, herkenbaar voor alle Haarlemmers en daardoor het perfecte cadeau voor alle Haarlemmers.
Videoclip
Naast de lancering van de audiotrack volgt er nog meer. De songtekstvideo via o.a. YouTube en aan het begin van het nieuwe jaar een officiële videoclip, waarvoor de opnames in volle gang zijn.
