Kinepolis presenteert KineTasting! Met KineTasting beleef je een virtuele rondreis naar een merk, waarbij je meer te weten komt over de historie en smaak van de desbetreffende brand.
Dit najaar kun je bij Kinepolis Haarlem op reis naar Schotland met whiskymerk Glenfiddich. Een mix van beeld, presentatie en écht proeven maakt KineTasting een uniek concept. KineTasting met Glenfiddich wordt op zaterdag 27 november georganiseerd bij Kinepolis Haarlem en dat is ook meteen de laatste keer dat er dit jaar een KineTasting zal plaatsvinden.
Virtuele whiskyreis
Samen met Glenfiddich ambassadeur Tony van Rooijen ga je op virtuele whiskyreis. Hij neemt je mee naar Schotland en bezoekt samen met jou de distilleerderij alsof jullie daadwerkelijk in Schotland zijn. Je komt alles te weten over de historie van het merk en uiteraard krijg je een taste van de meest smaakvolle whisky’s.
Voor slechts €27,50 krijg je een tasting box met daarin zes whisky’s, een flesje water, een officieel Glenfiddich glas en natuurlijk de virtuele tour op groot scherm. Met recht een ultieme beleving. Proef, ontdek en geniet!
Meer over Glenfiddich
Tony van Rooijen is al jarenlang gepassioneerd whisky ambassadeur van Glenfiddich in Nederland: ‘Mijn liefde voor whisky is begonnen nadat een oude vriend van mij de legendarische woorden uitsprak: Let’s have a dram of Scotch…’
Tijdens een ontmoeting met collega ambassadeurs van Glenfiddich in Dufftown, werd gezocht naar een nóg betere manier om het publiek te betrekken. Van Rooijen: ‘Het liefst zou je iedereen willen meenemen naar de distilleerderij in Dufftown. En daar op dat moment werd het idee geboren, laten we de distilleerderij dan meenemen naar het Glenfiddich publiek.’ Zo ontstond de Virtual Distillery Tour.
Door interactie en passie ontstaat een unieke manier van storytelling en ervaart het publiek een beleving, die bijna gelijk is aan een echt bezoek aan de distilleerderij. Proeven, genieten en ontdekken met een mooi glas Glenfiddich.

Kinepolis presenteert KineTasting! Met KineTasting beleef je een virtuele rondreis naar een merk, waarbij je meer komt te weten over de historie en smaak van de desbetreffende brand. Een mix van beeld, presentatie en écht proeven maakt KineTasting een uniek concept. Met recht ee…